مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 18:152020-06-24سياسي

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در صورت اخذ موافقت شورای نگهبان، انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در صورت اخذ موافقت شورای نگهبان، انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های کشور که امروز چهارم تیرماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جلسه به ریاست دکتر عرف معاون سیاسی وزارت کشور و با محوریت بررسی چگونگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: مباحث مربوط با انتخابات، تنگاهایی که در برگزاری آن وجود داشت و شبهات موجود در انتخابات از مسائل مهم مطرح شده بود که راهکارهای مناسب با آن ها ارائه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، پیشنهاد برگزاری انتخابات تمام الکترونیک مطرح شد که در صورت اخذ موافقت شورای نگهبان و فراهم آمدن شرایط، انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک