مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 20:552020-06-06بين الملل

تشکیل کابینه جدید اسراییل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران


نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تشکیل یک کابینه امنیتی جدید و اختصاصی جهت رسیدگی به موضوعات مهم و حساسی همچون برنامه هسته ای ایران و الحاق کرانه باختری خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تایمز آو ایزرییل، تلویزیون اسراییل روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر سر تشکیل یک کابینه امنیتی اختصاصی توافق کرده اند که وظیفه اصلی آن رسیدگی به موضوعات مهم و حساسی همچون الحاق کرانه باختری و برنامه هسته ای ایران است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه 13 خبری اسراییل، پس از آنکه نتانیاهو و گانتز-رؤسای دو حزب لیکود و ائتلاف آبی و سفید - به این نتیجه رسیدند که کابینه امنیتی فعلی با 16 وزیر و چهار ناظر بی در و پیکرتر از آن است که بر سر موضوعات بسیار مهم به شیوه ای مؤثر بحث و مذاکره کنند، اواسط هفته گذشته در مورد تشکیل یک کابینه امنیتی جداگانه و اختصاصی به توافق رسیدند.

این کابینه امنیتی اختصاصی احتمالاً مشتمل بر هشت وزیر ارشد کابینه رژیم صهیونیستی خواهد بود و احزاب سیاسی تحت رهبری نتانیاهو و گانتز- لیکود و آبی و سفید- از سهمیه برابری در این کابینه برخوردارند.

شبکه 13 خبری اسراییل همچنین به نقل از چهار وزیر و مقام ارشد صهیونیستی - که نامشان را فاش نکرد - گزارش داد که حتی گروه کوچکتری شامل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کابینه جدید اسراییل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران

تشکیل کابینه جدید اسراییل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران