مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:552020-06-06پزشكي

مهار و کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم همگان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: با توجه به افزایش خطر ویروس کرونا در استان برای مهار و کنترل آن نیازمند عزم همگان است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: با توجه به افزایش خطر ویروس کرونا در استان برای مهار و کنترل آن نیازمند عزم همگان است.

فرزین رضاعی در بازدید از مرکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت بهاران در سنندج، با اشاره به اهمیت مراقبت های بهداشتی اولیه در سلامت مردم، اظهار کرد: مراکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات اولیه، کاهش بار مراجعه به بیمارستان های معین و شناسایی اولیه بیماران مبتلا به کرونا ویروس فعال شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات بی وقفه این مراکز در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: فعال شدن این مراکز باعث کاهش انتقال بیماری شده و از ابتلاء مردم به عفونت های بیمارستانی پیشگیری می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جریان روند خدمات رسانی مراقبین سلامت، آموزش های ارائه شده به مردم و نحوه تست گیری آنان در خصوص بیماری کرونا قرارگرفت و ضمن قدردانی از خدمات آنان، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، مراقبان سلامت جایگاه ویژه ای در پیشگیری و غربالگری این بیماری ایفاء کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار و کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم همگان است

مهار و کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم همگان است