مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:352020-06-06بين الملل

نتانیاهو و گانتز کابینه امنیتی جداگانه ای برای مقابله با ایران تشکیل می دهند


یک شبکه صهیونیستی از تصمیم تل آویو برای تشکیل کابینه امنیتی جداگانه و کوچکتر برای بررسی اختصاصی مسائل حساس از جمله اشغال کرانه باختری و مسئله ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش های مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای مقابله با قدرت ایران در منطقه غرب آسیا و جهان، این بار خبر می رسد که تل آویو قصد دارد کابینه ای را جداگانه برای رسیدگی به این مسئله اختصاص دهد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ و دیگر نخست وزیر چرخشی این رژیم برای تشکیل کابینه امنیتی ویژه جهت بررسی مسائل حساس از جمله اشغال کرانه باختری و برنامه هسته ای ایران، توافق کرده اند.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل به نقل از این گزارش، این کابینه اختصاصی بر مبنای این نگرانی تشکیل خواهد شد که تعداد اعضای کابینه کامل رژیم صهیونیستی برای بررسی مؤثر مسائل حساس مانند مقابله با ایران، بسیار زیاد است.

بر این اساس، تصمیم به ایجاد این کابینه هفته گذشته بعد از دیدار نتانیاهو و گانتز گرفته شد که در آن توافق کردند کابینه امنیتی کنونی با 16 وزیر و 4 ناظر، برای بررسی مؤثر مسائل مهم و حساس، فشل و بی اثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو و گانتز کابینه امنیتی جداگانه ای برای مقابله با ایران تشکیل می دهند

نتانیاهو و گانتز کابینه امنیتی جداگانه ای برای مقابله با ایران تشکیل می دهند