مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-06اجتماعي

اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان یک هفته به تعویق افتاد


از مشکلات اساسی استان اصفهان عدم ارسال پیامک به مردم برای معاینه فنی و طرح زوج و فرد بود و به خاطر حفظ حقوق مردم این طرح یک هفته دیرتر اجرا و مشکلات اساسی آن حل شود.

- محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت طرح زوج و فرد در سطح استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت مالی اخیر مردم کشور در مواجهه با ویروس کرونا و زیاد بودن مبلغ جریمه طرح زوج و فرد، تصمیم گرفتیم این طرح ناگهانی شروع نشود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به دیگر مشکلات شروع به کار طرح زوج فرد در سطح استان اصفهان، افزود: از مشکلات اساسی این طرح در استان اصفهان، عدم ارسال پیامک اطلاع رسانی به مردم برای معاینه فنی و طرح زوج و فرد بود و به خاطر حفظ حقوق مردم این طرح یک هفته دیرتر اجرا می شود تا مشکلات اساسی آن حل شود.

وی با اشاره به دیگر مشکلات این طرح، افزود: شخصی که در استان اصفهان مسافر باشد و در خیابان ها تردد کند بدون آنکه خبر داشته باشد مشمول جریمه می شود و جریمه معاینه فنی هم این مشکل را دارد که ما در جلسات ستاد کرونا استان مصوب کردیم، شهرداری یک هفته فرصت دارد ساز و کار ارسال پیامک اطلاع رسانی را برای مردم آماده کند و از شنبه مورخ 24 خرداد ماه این طرح اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان یک هفته به تعویق افتاد

اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان یک هفته به تعویق افتاد