مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-06سياسي

حوزه های علمیه آماده پاسخگویی به همه سؤالات بشر باشد


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: حوزه های علمیه باید آمادگی پاسخگویی به سؤالات بشر در عصر حاضر و آینده را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر شنبه در دیدار مدیر مدرسه علمیه معصومیه (س) قم، 15 خرداد را گردش عظیم تاریخی دانست که در نهایت به نتیجه رسید و افزود: 15 خرداد، هسته اولیه آثار بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه 15 خرداد، حوزه را متحول کرد، افزود: قیام 15 خرداد همه موانعی را که بر سر فعالیت حوزه ها وجود داشت کنار زد و نور امام خمینی (ره) را در حوزه ها تجلی بخشید.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور حوزه را قلب تپنده ای دانست که فکر و معرفت جامعه و جهان را اداره می کند و تصریح کرد: حوزه باید مدیریت و معیشت همه بر ساحت های زندگی دیگر بشر را نور افشانی کند.

وی ادامه داد: همچنین حوزه های علمیه باید آمادگی پاسخگویی به سوالات بشر در عصر حاضر و آیندگان را داشته باشد.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه حوزوی باید بالاتر از ظرفیت خود حرکت کند، افزود: حوزویان نباید نسبت به هیچ حادثه و اتفاقی در جامعه بی تفاوت باشند همان گونه که عالمان بزرگ اینگونه بودند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری امید تازه ای به حوزه دارند، چرا که حوزه در این سال ها کارکردهایی تولید کرده که قابل توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه آماده پاسخگویی به همه سؤالات بشر باشد

حوزه های علمیه آماده پاسخگویی به همه سؤالات بشر باشد