مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-06دانش

دستگاه استریلیزه کننده با استفاده از پرتوی فرابنفش در دانشگاه بیرجند ساخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی شمسی نژاد، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی ‏برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند گفت: دستگاه استریلیزه کننده ‏فرابنفش در شرکت دانش بنیان پاک الکترونیک خاوران ساخته شده است.

- محققان دانشگاه بیرجند به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده با ‏استفاده از پرتوی فرابنفش شدند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی شمسی نژاد، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی ‏برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند گفت: دستگاه استریلیزه کننده ‏فرابنفش در شرکت دانش بنیان پاک الکترونیک خاوران ساخته شده است.

‏شمسی نژاد با اشاره به اینکه کاوه ناصح و صالح شمسی نژاد نسبت به ساخت این دستگاه اقدام نموده اند، افزود: این دستگاه می تواند در کمترین زمان و به بهترین شیوه نسبت به استریلیزه نمودن لوازم آرایشگاه، لوازم خانگی، ‏لوازم دندانپزشکی، لباس، لوازم کودک، اسباب بازی و محصولات کشاورزی اقدام کند.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی ‏برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند با اشاره به قابلیت های این دستگاه و حفاظت از اشخاص در مقابل اشعه ‏UV‏ بیان داشت: وجود صفحه ‏گردان اتوماتیک، صفحه کلید لمسی، تایمر دیجیتال و نور رنگی نشاندهنده وضعیت دستگاه از دیگر مشخصات این دستگاه &


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه استریلیزه کننده با استفاده از پرتوی فرابنفش در دانشگاه بیرجند ساخته شد

دستگاه استریلیزه کننده با استفاده از پرتوی فرابنفش در دانشگاه بیرجند ساخته شد