مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-06دانش

امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی از عدم بازگشایی خوابگاه های دانشجویی تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: - معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: بازگشایی خوابگاه ظرف هفته پیش رو امکان پذیر نیست و از دانشجویان خواهشمندیم برای استقرار در خوابگاه تعجیل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی از عدم بازگشایی خوابگاه های دانشجویی تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان لیسانس و ترم اول و دوم تحصیلات تکمیلی که آموزش آن ها مجازی و امتحانات نیز به صورت مجازی برگزار می شود باید خوابگاه ها را تخلیه کنند.

زنگانه بیان کرد: برای دانشجویان ترم آخر که فارغ التحصیل می شوند و دروس عملی یا آزمایشگاهی دارند نیز با هماهنگی با معاونت آموزشی مقرر شد که در مرداد ماه کلاس های آن ها به صورت فشرده برگزار شود.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و افزایش آمار و همچنین مسافرت های دو هفته اخیر که اثرات آن تازه بعد از دو هفته نمایان می شود، بازگشایی خوابگاه دانشگاه بدون تهمیدات بهداشتی و کاهش تراکم امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد

امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی وجود ندارد