مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-06سياسي

صدور اسناد مالکیت حدنگار به نام دولت با نمایندگی وزارت دفاع


به منظور تثبیت مالکیت اراضی و املاک نیروهای مسلح و مدیریت بهینه بر دارایی های دولت و جلوگیری از زمین خواری و تضییع حقوق بیت المال،تفاهمنامه همکاری بین سازمان ثبت اسناد و وزارت دفاع منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به منظور تثبیت مالکیت اراضی و املاک نیروهای مسلح و مدیریت بهینه بر دارایی های دولت و جلوگیری از زمین خواری و تضییع حقوق بیت المال، تفاهم نامه همکاری بین سازمان ثبت اسناد و وزارت دفاع منعقد شد.

در ماده یک این تفاهم نامه آمده است: جانمایی محدوده اراضی نهم در لایه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: 1-1: با توجه به وسعت اراضی تحت تولیت و بهره برداری نیروهای مسلح و به منظور جلوگیری از تضعیف توان رزم و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال مقرر شد پس از جانمایی نقشه دارای استاندار کاداستر (سامانه شمیم) محدوده اراضی مزبور که دارای سند مالکیت بوده و در صورتی که با مجاورین مطابقت داشته باشد حداکثر ظرف سه ماه نسبت به تثبیت محدوده اقدام و شرایط صدور سند مالکیت کاداستری فراهم گردد.

همچنین در خصوص آن دسته از اراضی و املاک که فاقد سند مالکیت می باشند نیز پس از جانمایی نقشه کاداستری در لایه مربوطه هر گونه اقدام بعدی توسط واحد ثبتی در محدوده مورد با هماهنگی لازم و عند اللزوم استعلام از سازمان و اراضی نیروهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت حدنگار به نام دولت با نمایندگی وزارت دفاع

صدور اسناد مالکیت حدنگار به نام دولت با نمایندگی وزارت دفاع