مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-06دانش

استفاده از اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن پیام من برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است؛ - استفاده از اپلیکیشن پیام من برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم راه اندازی شده است و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن پیام من برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است؛ گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه اندازی شده است تا در زمان امتحان، دانشجویان به راحتی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده و دانشجویان می توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.

pnu.

ac.

ir مراجعه کنند.

کریمی با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن پیام من اظهار کرد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است

استفاده از اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است