مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-06دانش

شرکت در نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی تا پایان خرداد تمدید شد


دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تا پایان خردادماه جاری فرصت دارند که در نخستین جشنواره ملی «شعر دانشجویی» شرکت کنند.

- دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تا پایان خردادماه جاری فرصت دارند که در نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتنها شرط های شرکت در این جشنواره سالیانه که با دبیری علمی علیرضا بهرامی و دبیری اجرایی فرزین پورمحبی، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود، دانشجو بودن صاحب آثار و نیز حایز رتبه نبودن آثار ارسالی در دیگر جشنواره ها اعلام شده است.

هر شرکت کننده در هر یک از قالب ها، حداکثر با 3 اثر و جمعا حداکثر با 18 اثر در این جشنواره می تواند شرکت کند.

نقیضه نویسی ادبیات کهن، شعرخوانی معاصر، خوانش متون ادبی کهن و نقد و معرفی مجموعه اشعار از دیگر بخش های جنبی جشنواره است که شرکت کنندگان برای به دست آوردن حداکثر امتیاز، در این بخش ها نیز می توانند شرکت کنند و اثر بفرستند.

محفل های شعری نخستین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی از روز ملی شعر و ادب سال 1398 در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه زنجان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گرگان و دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی تا پایان خرداد تمدید شد

شرکت در نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی تا پایان خرداد تمدید شد