مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06دانش

آزمون های پایان ترم دانشجویان پیام نور با اپلیکیشن انجام می شود


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان پیام نور با استفاده از یک اپلیکیشن رایگان، آزمون های پایان ترم را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد علی کریمی با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن پیام من برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است، گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه اندازی شده است تا در زمان امتحان دانشجویان به راحتی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده و دانشجویان می توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به آدرس Pm.

pnu.

ac.

ir مراجعه کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن پیام من یادآور شد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد نیاز دانشجویان راه اندازی شد و دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت 10 هزار تومانی از کلیه این خدمات نظیر دسترسی به بانک 80 میلیون مقاله، آزمون های آزمایشی، اطلاعیه های کسب و کار، پرونده های پرسنلی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های پایان ترم دانشجویان پیام نور با اپلیکیشن انجام می شود

آزمون های پایان ترم دانشجویان پیام نور با اپلیکیشن انجام می شود