مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-06دانش

مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده که بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، - متقاضیان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از امروز، 17 خرداد تا 7 تیر ماه سال جاری برای نام نویسی در این دوره مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده که بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی از بین دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته هایی که اسامی آن در سایت معاونت آموزشی دانشگاه آمده است برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1399-1400 دانشجو می پذیرد.

دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های داخل کشور می توانند با رعایت مفاد این دستورالعمل در فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی شرکت کنند.

بر این اساس، دانش آموختگان و دانشجویان کلیه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری و آموزش محور مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد