مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-05سياسي

ایران اسلامی به ابرقدرت معنوی و الهی تبدیل شده است


امام جمعه رشت، با بیان اینکه ایران اسلامی به اذعان جهانیان و اندیشمندان ابرقدرت معنوی و الهی شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی نخستین کشوری است که یک انقلاب مردمی در آن به وجود آمده و حکومت مردم سالاری دینی بر مبنای اسلام را محقق کرده است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه ایران اسلامی به اذعان جهانیان و اندیشمندان ابرقدرت معنوی و الهی شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی نخستین کشوری است که یک انقلاب مردمی در آن به وجود آمده و حکومت مردم سالاری دینی بر مبنای اسلام را محقق کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه رشت امروز که بدون مستمع در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، اظهار کرد: 15 هفته است که پس از بروز بیماری کرونا در جمع مردم ولایتمدار گیلان به ویژه شهر رشت نماز جمعه اقامه نمی شود؛ البته از طریق پیام جمعه با نمازگزاران رابطه برقرار می کنیم.

وی به صفت کریمه حیا، شرم و عفت اشاره کرد و افزود: حیا و عفت سرلوحه تبلیغات انبیای الهی بود و به آن عمل می کردند، زیرا حیا و شرم و عفت از رفتارهای کریمانه ای است که حتی غیر مسلمانان به آن عمل می کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آحاد جامعه رعایت کننده حیا و عفت هستند، تصریح کرد: هر انسانی از شرم و حیا خوشش می آید و اگر در آیین اخلاق انسانی و توحیدی بنگریم در می یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی به ابرقدرت معنوی و الهی تبدیل شده است

ایران اسلامی به ابرقدرت معنوی و الهی تبدیل شده است