مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-03بين الملل

جهاد اسلامی: بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین، مقاومت و مقابله با اشغالگر است


جنبش جهاد اسلامی ضمن حمله شدید به اظهارات وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر آمادگی برای مذاکره با صهیونیست ها، تأکید کرد که بهترین راه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه شنبه (روز گذشته) به اظهارات اخیر ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین حمله کرد.

المالکی اخیرا اعلام کرد که تشیکلات خودگردان آماده است تا در مسکو، با سران رژیم صهیونیستی دیدار کند، ولی در عین حال گفت که سران این رژیم از انجام چنین دیداری طفره خواهند رفت.

جهاد اسلامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این اظهارات بار دیگر میزان سردرگمی و تزلزل عملکرد تشکیلات [خودگردان] را نشان داد .

خبرگزاری فلسطینی صفا به نقل از این جنبش گزارش داد، اظهارات المالکی با وظیفه مسئولان تشکیلات خودگردان در تناقض است؛ مسئولانی که به مذاکره با رژیم صهیونیستی عادت کردند.

جهاد اسلامی تأکید کرد، عقل و رفتار این افراد، بر اساس دیدار با دشمن برنامه ریزی شده و تلاش دارند پیامهایی ارسال کنند مبنی بر اینکه تمایل دارند مذاکرات را از سر بگیرند .

این جنبش با تأکید بر اینکه چنین افرادی، بیش از اینکه در پی تحقق منافع ملی فلسطین باشند، به دنبال مذاکرات هستند، خاطر نشان کرد، این اظهارات و مواضع را محکوم می کنیم؛ اظهاراتی که در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین، مقاومت و مقابله با اشغالگر است

جهاد اسلامی: بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین، مقاومت و مقابله با اشغالگر است