مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-02سياسي

غفلت از آرمان های امام راحل خطر جدی انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خطر جدی می تواند سر انقلاب قرار بگیرد و یکی از موانع، غفلت از آرمان های انقلاب امام و رهبر است و دشمن و رسانه های جهانی تلاش دارند که این آرمان ها مورد غفلت واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت االه عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهرامروز در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام  راحل قرآن را در زندگی ما جریان سازی کرد و قرآن در زندگی ما جاری شد که نمونه های آن را می توان در آیات قرآن مشاهده کرد که بیان کرده که قرار نیست که کافران به مومنان مسلط شوند.

وی افزود: امام راحل سلطه اجانب بر کشور را برداشت و قیام کرد؛ مصداق آن آیه :《 الله ولی الذین آمنو یخرجونم من النور الی الظلمات.

》است که قرار است که خدا ولی تمام مومنان باشد و اگر پیامبر ولایت دارد خداوند او را ولی قرار داده است و سلسله ولایت ریشه خدایی دارد؛ امام با طرح دکترین ولایت فقیه به دنیا نشان داد که مسلمانان مکتب ولایت فقیه دارند و نظام امت و امامت را برابر نظام های دیگر عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین یادآور شد: وقتی معتقد به ولی فقیه شدیم انس و الفتی بینمان برقرار می شود که اگر این انس و الفت نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از آرمان های امام راحل خطر جدی انقلاب اسلامی است

غفلت از آرمان های امام راحل خطر جدی انقلاب اسلامی است