مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-02سياسي

روحانی: شرکت های سرمایه گذاری استانی به طور منظم به سهامداران گزارش دهند


رییس جمهور با اشاره به اینکه شرکت های سرمایه گذاری استانی باید با شفافیت کامل مدیریت رقابتی را بدست آورند گفت: این شرکت ها به طور منظم به دارندگان سهام گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکصد وچهلمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد.

در این جلسه گزارشی از فرایند آزاد سازی سهام عدالت و حق تصمیم گیری دارندگان این نوع سهام در زمینه چگونگی استفاده از سهام خود در شکل مدیریت یا فروش از طریق بانک ها ارائه شد.

رییس جمهور در این زمینه بر لزوم  توجه به حقوق دارندگان سهام عدالت و برخورداری آنان از حق مدیریت در فروش، تبدیل دارایی و نگهداری آن تاکید کرد و گفت که باید با اطلاع رسانی کامل و آشنا کردن صاحبان سهام عدالت با حقوقشان ، امکان تصمیم گیری آگاهانه آنان دراین زمینه فراهم شود.

در این جلسه همچنین در خصوص نحوه تشکیل و فعالیت شرکت های سرمایه گذاری استانی و ادامه فعالیت آنان گزارشی ارائه شد.

روحانی تاکید کرد: شرکت های سرمایه گذاری استانی باید با شفافیت کامل مدیریت رقابتی لازم را بدست آورند و به طور منظم به دارندگان سهام گزارش دهند.

در ادامه این جلسه وزیراموراقتصادی و دارایی از برنامه واگذاری شرکت های دولتی و زیرمجوعه بانک های دولتی در بازار بورس گزارش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: شرکت های سرمایه گذاری استانی به طور منظم به سهامداران گزارش دهند

روحانی: شرکت های سرمایه گذاری استانی به طور منظم به سهامداران گزارش دهند