مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-02ورزشي

30 طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال، 30 طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری صبح سه شنبه در جریان دیدار با جمعی از سران عشایر پلدشت اظهارکرد: کمک به ساخت خانه محرومان و توسعه روستاهای مرزی و نیازمند در حوزه آبرسانی، مدرسه سازی و بهداشت و درمان از جمله طرح های مهم در دست اجرا در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 18 طرح عمرانی در زمینه محرومیت زدایی و نیز 15 خانه مددجویی، ساماندهی مزار شهدا و ساختمان حوزه مقاومت بسیج عملیاتی شهید حاتم صدوقی ذاکرلو و حوزه ویژه عشایری شهید صدوقی این روستا در این شهرستان در حال اجراست عنوان کرد: امسال 700 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان هزینه می شود که بخش قابل توجه این اعتبار در حوزه عمرانی خواهد بود.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه برای اجرای طرح محرومیت زدایی پلدشت در مجموع 19 میلیارد ریال هزینه شده است اضافه کرد: هزینه اعتبار این طرح ها از محل قرارگاه سیدالشهدا (ع)، فرماندهی سپاه شهدا، مشارکت های مردمی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی تأمین شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین عملیات احداث سالن ورزشی شهرک ارس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در زمینی به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد

30 طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد