مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-01سياسي

سرخرود پایلوت شهرهای بلندمرتبه سازی مازندران انتخاب شد


با ارائه گزارشات به وزارت کشور شهر سرخرود، با ارائه گزارش ها به وزارت کشور، پایلوت شهرهای بلندمرتبه سازی در مازندران انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، محسن کبود فیروزجایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه واقع در سالن اجتماعات شهرداری سرخ رود با بیان اینکه مسؤولان و رسانه مجموعه ای برای رسیدن اهداف خاص جهت پیشرفت و توسعه این نظام و منطقه است، اظهار کرد: آن تفکر و داشته های یک مدیر است که یک مجموعه و حوزه ای را مدیر کرد تا به سرانجام برساند و در این امر رسانه با تعامل نقش به سزایی داشته باشد.

    وی با اشاره به عملکرد شهرداری در زمان شیوع بحران کرونا در سرخرود افزود: در آن زمان حدود 400 میلیون تومان بودجه بوده که صرف هزینه های جاری و حقوق کارکنان شهرداری شد و در زمان آن بحران عملکردها خوابید در حالی که ذخیره شهرداری حدود 11 میلیارد تومان بوده است.

* سرخرود؛ شهر گردشگری شهردار سرخرود با تأکید بر اینکه از امروز قراردادهایی دستور کار است که با تعامل اعضای شورای شهر در سال جاری اجرایی می شود، اضافه کرد: سرخ رود از ظرفیت بالایی در حوزه های عمرانی و فرهنگی دارد و این شهر، شهری گردشگری بوده که باید با نظارت دقیق و برنامه ریزی مناسبت اقدامات لازم برای پیشرفت را مهیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخرود پایلوت شهرهای بلندمرتبه سازی مازندران انتخاب شد

سرخرود پایلوت شهرهای بلندمرتبه سازی مازندران انتخاب شد