مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-01سياسي

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم معارفه شد


آیین تکریم سعدان زکایی و معارفه غلامعلی منتظر رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور وزیر علوم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم در آیین تکریم سعدان زکایی و معارفه غلامعلی منتظر رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور  وزیر علوم برگزار شد.

در آغاز این آیین ضمن تشکر و قدردانی از مجموع زحمات و تلاش های زکایی در مدت زمان مسئولیت وی در مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: قطعاً زحمات ایشان در آموزش عالی کشور فراموش نشدنی است و آثار مثبت آن سال ها، باقی و جاری خواهد بود.

وی همچنین از قبول مسئولیت از سوی منتظر نیز قدردانی کرد و افزود: امیدواریم مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و کل بخش های آموزش عالی کشور با نظرات و اقدامات دکتر منتظر و بهره مندی از تجربیات دکتر زکایی بیش از پیش سبب تحقق اهداف این مرکز شود.

وزیر علوم در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط فعلی آموزش عالی کشور مطرح کرد: در حال حاضر آموزش عالی در موقعیتی قرار گرفته که هم نقدهای جدی به آن وارد شده و هم امیدهای قوی نسبت به آن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم معارفه شد

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم معارفه شد