مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-01دانش

زمان بازگشایی خوابگاه ها را اعلام می کنیم/امتحانات از 14 تیر شروع می شود


مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به شرایط موجود و ظرفیت خوابگاه ها، در صورت بازگشایی خوابگاه به طور کامل و حضور دانشجویان کارشناسی حتی در ایام امتحانات، - ایسنا/البرز مدیر دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به شرایط موجود و ظرفیت خوابگاه ها، در صورت بازگشایی خوابگاه به طور کامل و حضور دانشجویان کارشناسی حتی در ایام امتحانات، امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود نخواهد داشت.

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل دانشگاه خوارزمی پردیس کرج برای انجام مقدمات حضور دانشجویان در ایام بیماری کرونا در روز شنبه 10 خرداد ماه 1399 در کرج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور محمد دلنواز مدیر آموزش دانشگاه و نمایندگانی از مدیریت بخش های مختلف امور عمومی، حراست، مدیریت دانشجویی و خوابگاه ها، اداره تغذیه، نماینده کتابخانه مرکزی و دفتر فنی برگزار شد در خصوص حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاه ها، امتحانات، دروس عملی و برگزاری آزمون های سراسری بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه بر اقداماتی از قبیل معاینه و سنجش سلامتی دانشجویان توسط مرکز بهداشت و درمان و تکمیل فرم سلامت تاکید شد و مقرر گردید دانشجویان در اولین مرحله به درمانگاه دانشگاه مراجعه و پس انجام معاینات بالینی و تایید پزشک و تکمیل فرم های سلامت اجازه تردد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی خوابگاه ها را اعلام می کنیم/امتحانات از 14 تیر شروع می شود

زمان بازگشایی خوابگاه ها را اعلام می کنیم/امتحانات از 14 تیر شروع می شود