مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 18:152020-05-31اقتصادي

سهم 56 درصدی بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی


معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سهم بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون 56 درصد است.

- اهواز - معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سهم بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون 56 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران قربانی عصر امروز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه و اسکله بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: رانندگان متناسب با سرمایه ای که گذاشته اند به دنبال این هستند تا از گزینه های مختلف، بار را انتخاب و نسبت به حمل آن اقدام کنند.

وی افزود: بار می تواند کالای اساسی، تره بار، چغندرقند و یا گندم باشد اما در این زمینه آنچه اهمیت دارد فراهم کردن مطلوبیت و رضایت مندی برای رانندگان است تا انگیزه برای حمل کالا را داشته باشند.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه دغدغه کشور حمل کالای اساسی است، گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) آماده حمل به سایر نقاط کشور است و رانندگان به رغم وجود گزینه های مختلف برای حمل بار، کالای اساسی را برای حمل انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 56 درصدی بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی

سهم 56 درصدی بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی