مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-31ورزشي

بانوی قمی به مقام سوم پومسه کشور دست یافت


بانوی مطرح و با تجربه تکواندو استان قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز نخستین رقابت کشوری پومسه ایران در سال 1399 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیوع ویروس کرونا اگر چه باعث لغو بسیاری از مسابقات ورزشی و تعطیلی سالن های برگزاری تمرین و رقابت تیم ها و ورزشکاران شد، اما مسوولان برگزاری تمام رخدادهای ورزشی در کشور را به فکر برگزاری رقابت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی انداخت.

بر همین اساس مسابقات غیرحضوری در اکثر رشته های ورزشی به ویژه رشته های انفرادی نظیر پومسه به انجام رسید و یکی از نخستین مدال های ورزش قم در سال 1399 از مسابقات همین رشته در بخش بانوان به دست آمد، در حالی که رقابت های پومسه زنان ایران به شکل مجازی با حضور 800 پومسه رو به انجام رسید.

در این مسابقات ورزشکارانی از استان های مختلف کشور طبق ضوابط فدراسیون تکواندو برای کسب رتبه های برتر و مدال های طلا، نقره و برنز با یکدیگر رقابت کردند و در بین سکونشینان پیکارهای رده سنی 41 تا 50 سال استاد کبری سخایی وطن از استان قم بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.

در واقع فدراسیون تکواندو برای نخستین بار مسابقات آزاد غیر حضوری پومسه کشور را با عنوان جام بزرگ مهربانی در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه ریزی و برگزار کرد و نفرات شرکت کننده در 11 گروه سنی مسابقه دادند و از جذابیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی قمی به مقام سوم پومسه کشور دست یافت

بانوی قمی به مقام سوم پومسه کشور دست یافت