مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30ورزشي

هیئت اسکواش همدان کورت اختصاصی و استاندارد ندارد


نبود زیرساخت ورزشی مناسب باعث مهجور ماندن رشته اسکواش در استان همدان شده و حتی مرکز استان همدان نیز از داشتن یک کورت اختصاصی و استاندارد بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر پیش از ظهر شنبه در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ایجاد کورت اسکواش از مهمترین اولویت های این هیئت در سال جاری است، گفت: برنامه ریزی مناسب برای ایجاد تحول در رشته ورزشی اسکواش استارت خورده است.

ربانی مهر افزود: یکی از ضعف های این هیئت در سال های گذشته که باعث مهجور ماندن آن شده نبود زیرساخت ورزشی مناسب در استان همدان است به طوری که حتی مرکز استان نیز از داشتن یک کورت اختصاصی و استاندارد بی بهره است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های سال جاری بیان کرد: استعدادیابی و استعداد پروری، افزایش بیمه شدگان اسکواش، برگزاری دوره های آموزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری مسابقات استانی بر اساس تقویم ورزشی از جمله مهم ترین برنامه ریزی های هیئت در سال جدید است.

رییس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: رشد مربیان و داوران این رشته ورزشی در دستور کار قرار دارد تا اسکواش بازان بیشتری تربیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اسکواش همدان کورت اختصاصی و استاندارد ندارد

هیئت اسکواش همدان کورت اختصاصی و استاندارد ندارد