مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30اجتماعي

تَش باد در برازجان/ دمای هوا به 48 درجه رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با شروع دور جدید گرما، دما هوا در برخی از شهرستان های استان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت به گونه ای که در برازجان دمای هوا به 48 درجه سانتیگراد رسید.

- مساعدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اشاره جوی استان از افزایش دما خبر داد و اظهار داشت: با شروع دور جدید گرما، دما هوا در برخی از شهرستان های استان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت به گونه ای که در برازجان دمای هوا به 48 درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم افزایشی دما در روزهای آینده خبر داد و افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و بخشهایی از مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش می یابد و به سبب آن سواحل شمالی و مرکزی تا حدودی مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه ی این مدت وقوع گردوخاک در برخی از مناطق دور از انتظار نیست گفت: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در سواحل شمالی و مرکزی وزش باد و گاهی گردوخاک و در برخی نقاط جنوبی مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی گفت: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان شمال غربی تا غربی با سرعت 14 تا 38 و بر روی دریا گاهی تا 48 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوب استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تَش باد در برازجان/ دمای هوا به 48 درجه رسید

تَش باد در برازجان/ دمای هوا به 48 درجه رسید