مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-30فرهنگي

کرونا «بدن دیوانه» را متوقف نکرد/ «سودو» بعد از 10 سال متولد شد


سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از شکل گیری فستیوال بین المللی تئاتر فیزیکال و حرکت معاصر «سودو» بعد از 10 سال پیگیری این گروه خبر داد.

- سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه از شکل گیری فستیوال بین المللی تئاتر فیزیکال و حرکت معاصر سودو بعد از 10 سال پیگیری این گروه خبر داد.

یاسر خاسب کارگردان و بازیگر تئاتر و سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه که سالهاست پیگیر برگزاری فستیوالی بین المللی در زمینه تئاتر فیزیکال و حرکت معاصر است، درباره به سرانجام رسیدن این حرکت به خبرنگار مهر گفت: سال ها به دنبال برگزاری فستیوال گروه بدن دیوانه بودیم ولی هر بار به دلیل مشکلات مالی و حمایت نکردن مدیران و مسئولان و پاسخ شفافی که نمی دادند، این حرکت به سرانجام نمی رسید.

حدود 10 سال پیگیر این ماجرا بودیم ولی هیچ مدیر و مسئولی برای اجرایی شدن این اتفاق پا پیش نگذاشت و ما سعی کردیم مانند همیشه، خودمان برای خودمان کاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در جشنواره های بین المللی تئاتر فجر و دانشگاهی ایران توجه ناچیزی به تئاتر فیزیکال و حرکت معاصر می شود، افزود: در دانشگاه ها هم فضا برای چنین اتفاقاتی بسیار کم است.

تنها رویدادی که طی حدود 2 دهه گذشته به موضوع حرکت توجه کرده بود جشنواره سراسری پانتومیم در بوشهر بود که سال 84 بعد از 3 دوره برگزاری متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا «بدن دیوانه» را متوقف نکرد/ «سودو» بعد از 10 سال متولد شد

کرونا «بدن دیوانه» را متوقف نکرد/ «سودو» بعد از 10 سال متولد شد