مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-10پزشكي

در روزهای کرونایی حواسمان به فرزندانمان باشد


یک پزشک سلامت روان با بیان اینکه در شرایط کنونی باید از جدایی های غیرضروری دوری کنیم، گفت: برخی والدین شاغل که البته کار پر خطری نیز ندارند، - ایسنا/اصفهان یک پزشک سلامت روان با بیان اینکه در شرایط کنونی باید از جدایی های غیرضروری دوری کنیم، گفت: برخی والدین شاغل که البته کار پر خطری نیز ندارند، فرزندان خود را در خانه والدینشان رها می کنند و تنها از طریق تماس تصویری با فرزندانشان در ارتباط هستند، در حالی که این شرایط باعث افزایش اضطراب در فرزندان می شود.

هورا چیت ساز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ویروس کرونا تهدیدی برای همه است و معلوم نیست چه زمانی زندگی به حالت طبیعی برمی گردد، اظهار کرد: در شرایط حاضر تنها راه حل این است که بر روی وضعیت موجود کنترل داشته باشیم، چون با شرایط جدید و غیر قابل پیش بینی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه باید حتی طولانی تر شدن یا سخت تر شدن شرایط را در نظر بگیریم، افزود: در این صورت استرس و اضطراب ما افزایش می یابد که باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی خواهد شد و ریسک ابتلا افراد به بیماری بیشتر می شود.

این پزشک سلامت روان با بیان اینکه افزایش اضطراب باعث بروز رفتارهای نادرست در افراد می شود، گفت: برای نمونه توجه افراد به اخبار منفی در رسانه ها و یا شبکه ای اجتماعی بیشتر می شود که باعث تشدید اضطراب و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای کرونایی حواسمان به فرزندانمان باشد

در روزهای کرونایی حواسمان به فرزندانمان باشد