مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-10پزشكي

دولت در قبال رعایت قرنطینه از مردم حمایت کند


با شیوع بیماری ویروس کرونا و دادن هشدارها شدید از سوی دولت و نهادهای مختلف مبنی بر ماندن بر خانه اما بخش بزرگی از جامعه نگران تعطیلی کسب و کار و فعالیت های روزانه خود بودند از طرفی دولت برای جبران این وضعیت اقدام به دادن وام های کمک معیشتی و توزیع بسته های حمایتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  با شیوع تدریجی بیماری ویروس کرونا  در کشور، هشدارهای مختلفی از سوی دولت، نهادها ی اجتماعی، متولیان امر بهداشت و درمان و .

مبنی اینکه ماندن در خانه بهترین راه حل مقابله با این بیماری است داده شد  اما نگرانی های اقتصادی،  بخش بزرگی از اقشار جامعه  نتوانست مردم را نسبت به سلامتی خود حساس کند تا قرنطینه خانگی را برای تضمین سلامت خود  انتخاب کنند.

از طرفی تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و  فعالیت روزانه برخی افراد ممکن است در آینده ای نه چندان دور زنگ خطر برخی آسیب ها را به صدا دربیاورد و بهداشت روانی جامعه را با مشکل روبرو کند.

البته دولت می توانست با تضمین های مالی و از طرف متقاعد کردن قشر کاسب در ماندن در خانه هم به سلامت بهداشت روانی جامعه و هم سلامت فردی کمک کند اما از آنجایی که سیستم مدیریتی دولت ماهی دادن را بر ماهیگری یاد دادن ارجحیت دارد بار دیگر دولت با توزیع بسته های حمایتی نه موفق به نگه داشتن مردم در خانه شد و نه توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در قبال رعایت قرنطینه از مردم حمایت کند

دولت در قبال رعایت قرنطینه از مردم حمایت کند