مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-10اقتصادي

بستر لازم جهش تولید در حوزه صنعت فراهم است


معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی، گفت: بستر لازم برای جهش تولید در حوزه صنعت استان فراهم است و تمام برنامه اقتصادی در راستای تحقق شعار اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، علی رسولیان در بازدید از واحدهای صنعتی کوچک دانش بنیان شهرک صنعتی توس که به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، اظهار کرد: اجرایی شدن برنامه های حوزه صنعت از اولویت های اصلی اقتصادی استان است که برای اشتغال مولد و نیز توسعه بخش های روستایی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به مباحث مختلفی که در سال جهش تولید دنبال می شود، افزود: توسعه فضای کسب و کار بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری خارجی، توسعه صادرات غیرنفتی و تولیدات داخلی، ارتقاء توان رقابتی بنگاه های کوچک و متوسط و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از اولویت ها و برنامه های اصلی است.

رسولیان با اشاره به تحقق و اجرایی کردن این برنامه ها، ادامه داد: در خصوص اجرایی کردن برنامه ها می توان به موارد متعددی از جمله تشکیل هیئت های تخصصی کشورهای هدف صادراتی، افزایش ارزش صادرات غیرنفتی، رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر لازم جهش تولید در حوزه صنعت فراهم است

بستر لازم جهش تولید در حوزه صنعت فراهم است