مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-10اقتصادي

بازگشایی ترمینال ها منوط به تصمیم ستاد کروناست/ تعطیلی 13 ترمینال آذربایجان شرقی


اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  از پنجم اسفند و به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و استان، فعالیت ترمینال های آذربایجان شرقی با محدودیت و رعایت شرایط خاص از جمله کاهش ظرفیت از دو به یک صندلی انجام می شد.

وی افزود: از 8 اسفند و با کاهش تقاضا به کمتر از 10 درصد و ضرورت ممانعت از تردد، فعالیت های تمام 13 ترمینال فعال در بخش برون شهری تعطیل و به حالت تعلیق درآمد و این روند تا تصمیم کار گروه حمل و نقل برون شهری ستاد کرونا ادامه خواهد داشت.

علیزاده در عین حال با اشاره به فعالیت شبانه روزی همکارانش در حوزه راه اضافه کرد: با وجود خطرات ناشی از اپیدمی بوجود آمده، تمام 41 راهدارخانه استان و پرسنل مستقر در آنها به صورت 24 ساعت فعال بوده و به اقدامات امدادی به صورت مستقیم ورود کرده و به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

وی درباره مجتمع های بین راهی نیز تصریح داشت: فعالیت 48 مجتمع خدمات بین راهی مستقر در جاده استان نیز محدود شده و صرفا بخش جایگاه های سوخت رسانی این مجموعه ها دایر می باشد و رستوران و بخش مواد غذایی آنها تعطیل می باشند.

  این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده ای، در پاسخ به عدم رعایت تعطیلی ترمینال ها از سوی برخی از رانندگان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت قانون ممنوعیت تردد از سوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی ترمینال ها منوط به تصمیم ستاد کروناست/ تعطیلی 13 ترمینال آذربایجان شرقی

بازگشایی ترمینال ها منوط به تصمیم ستاد کروناست/ تعطیلی 13 ترمینال آذربایجان شرقی