مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-10اقتصادي

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از اول اردیبهشت


شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی برای سال تحصیلی 1400-1399 ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای عدم تمرکز، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از نیروهای انسانی مناطق آموزشی، همچنین افزایش رضایت شغلی و کمک به تأمین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان، شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط در سال تحصیلی 1400-1399 از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، فرایند نقل و انتقال در بازه زمانی اول اردیبهشت تا 15 خرداد 99 بر اساس مصوبات کارگروه توسعه مدیریت استان انجام می شود و مبنای انتقال در درون استان (پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی های دانشگاه فرهنگیان و .

)، ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز است لذا ضروری است پس از محاسبه ضرایب و تکمیل جداول فوق توسط مناطق آموزش و پرورش و تایید استان، در سال جاری ملاک عمل قرار می گیرد و بدیهی است عملکرد استان ها پس از پایان فرایند نقل و انتقال بر اساس ضرایب مذکور ارزیابی و بازخورد لازم به استان ها ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از اول اردیبهشت

آغاز ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان از اول اردیبهشت