موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-10اقتصادي

پایان جلسه اضطراری «اوپک پلاس» بدون صدور بیانیه/ زنگنه: ایران، ونزوئلا و لیبی از کاهش تولید نفت معاف هستند


برخی رسانه ها خبر دادند که تولیدکنندگان بزرگ به توافق نهایی رسیدند اما مکزیک و کشورهای کوچک تر به دلیل مخالفت با سهمیه ای که برای آنها تعیین شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جلسه اضطراری اوپک پلاس به دلیل مخالفت مکزیک با توافق سایر اعضا برای کاهش 10 میلیون بشکه ای تولید نفت خام بدون صدور بیانیه پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس روسیه به نقل از منابع آگاه، هرچند مکزیک از گفت وگوها کنار کشید اما توافق برای کاهش تولید 10 میلیون بشکه در روز به قوت خود باقی است و قرار است تلاش ها برای متقاعد کردن آن کشور ادامه پیدا کند.

این نشست به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد و بیش از 10 ساعت به طول انجامید که بخش قابل توجهی از مذاکرات به تلاش برای همراه کردن مکزیک با این توافق سپری شد.

کشورهای اوپک و غیراوپک که گروه موسوم به اوپک پلاس را شکل داده اند، عصر پنجشنبه جلسه خود را به منظور بهبود وضع بازار نفت و کمک به ثبات قیمت آن در بحبوحه شیوع کرونا آغاز کردند و تا صبح جمعه به مذاکرات خود ادامه دادند.

اعضای اوپک پلاس توافق کردند که از اول می تا پایان ژوئن (12 اردیبهشت تا دهم تیر) تولید نفت خام را به میزان 10 میلیون بشکه در روز کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جلسه اضطراری «اوپک پلاس» بدون صدور بیانیه/ زنگنه: ایران، ونزوئلا و لیبی از کاهش تولید نفت معاف هستند

پایان جلسه اضطراری «اوپک پلاس» بدون صدور بیانیه/ زنگنه: ایران، ونزوئلا و لیبی از کاهش تولید نفت معاف هستند