مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-10پزشكي

غربالگری 70 میلیون نفر در کشور/ ضدعفونی313 میلیون متر مربع توسط سپاه


معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران گفت: ما در طرح غربالگری که بیشتر توسط نیروهای بسیجی انجام شد، بیش از 70 میلیون نفر را غربالگری کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه از ابتدای شروع بیماری کرونا کنار مردم و مسئولان وزارت بهداشت بودیم و به مدد آنها شتافتیم، گفت: در فاز اول با حضور در مجموعه وزارت بهداشت برای گره گشایی و حل مشکلات کنار آنها بودیم و در برپایی بیمارستان های مختلف در نقاط مورد نظر وزارت بهداشت اقدام کردیم.

وی افزود: بیمارستان های ما به عنوان معین بیمارستان های دولتی بود؛ اما در عمل و پس از ابلاغ رهبر انقلاب، 70 درصد تخت های بیمارستانی نیروهای مسلح و سپاه به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: بیمارستان بقیهالله(عج) در اسفند ماه بالاترین تخت بستری کرونایی را به خود اختصاص داد، به گونه ای که 550 بیمار کرونایی بستری بودند و بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم 100 درصد ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده بود.

در دوفاز ظرفیت تخت های مراقبت ویژه در بیمارستان بقیهالله را از 30 تخت به 100 تخت افزایش دادیم و بعید می دانم این کار در هیچ کجای دنیا سابقه داشته است و یک رکورد محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 70 میلیون نفر در کشور/ ضدعفونی313 میلیون متر مربع توسط سپاه

غربالگری 70 میلیون نفر در کشور/ ضدعفونی313 میلیون متر مربع توسط سپاه