مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-10پزشكي

قهرمان اسبق کاراته جهان: مردم کرونا را جدی بگیرند


مهدی عموزاده روزجمعه درگفت وگو با ایرنا افزود: واقعا مردم بیرون رفتن از خانه را باید کم کنند زیرا یک تن که ناقل هست اگر بیرون برود و با دیگران ارتباط داشته باشد تا 400تن را آلوده می کند، به همین دلیل کرونا خطرناک و مرموز است.

وی که به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته ادامه داد: کرونا کاری می کند که بزرگترین آرزوی شما این باشد که بتوانی نفس بکشی، واقعا نفس کشیدن ساده برای ما ارزش پیدا می کند، کرونا جدّا اذیت می کند و بیماری خیلی سنگینی است.

وی گفت: اوایل شیوع ویروس کرونا وقتی یک روز برای انجام کار بانکی بیرون رفتم، مدتی بعد از برگشتن به خانه دیدم وضعیت خوبی ندارم، تصور نمی کردم کرونا باشد حتی تا سه روز به بیمارستان نرفتم اما وقتی دیدم تب، تنگی نفس شدید و سرفه اذیتم می کند با مشورت یکی از دوستان پزشکم بلافاصله در بیمارستان بستری شدم و شرایط خیلی سختی برایم ایجاد شد.

عموزاده افزود: مردم ما باید خودشان به یکدیگر رحم کنند و حامی کادر پزشکی و پرستاری باشند که این روزها جان فشانی می کنند، واقعا باید از این عزیزان تشکر کرد و دولت هم باید برنامه خاصی بگذارد تا قدردانی از زحمات آنها صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: بهترین کمک به کادر پزشکی توسط مردم این است که در خانه بمانند چون متاسفانه دوباره شیوع کرونا زیاد شده و هرگز به مهمانی، مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اسبق کاراته جهان: مردم کرونا را جدی بگیرند

قهرمان اسبق کاراته جهان: مردم کرونا را جدی بگیرند