مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-09اقتصادي

پروژه های قابل اجرا در سال جهش تولید باید مطابق سند آمایش باشند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: پروژه های قابل اجرا در سال جهش تولید در این استان باید مطابق سند آمایش باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بهرام نصراللهی زاده، با اشاره به اینکه امروز یکی از مهمترین نیازمندیهای استان کردستان تولید است، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل شده است.

وی افزود: فعالیت های اقتصادی اولویت دار استان در حوزه رونق تولید و جهش تولید تدوین و ملاحظات پروژه ها در این دبیرخانه تدوین می شود و به دستگاه ههای اجرایی ذیربط ابلاغ می گردد.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خاطر نشسان کرد: در حوزه صنعت و معدن، موضوعاتی همچون تکمیل و توسعه واحدها، بازسازی و نوسازی واحدها، توسعه صادرات و بازاریابی و نیز توسعه و تکمیل زنجیره های تولید جزو اولویت ها می باشد.

به گفته نصراللهی زاده تامین سرمایه در گردش، توسعه صادرات، احداث گلخانه، احداث مجتمع های آبزی پروری، توسعه زنجیره تولید و بهره وری در مصرف آب جزو مهمترین مولفه هایی است که در تدوین برنامه های حوزه کشاورزی مدنظر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های قابل اجرا در سال جهش تولید باید مطابق سند آمایش باشند

پروژه های قابل اجرا در سال جهش تولید باید مطابق سند آمایش باشند