مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-09اقتصادي

کوک بهار روی موج همدلی/توزیع بسته های متبرک مهدوی بین نیازمندان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع بیش از 130 بسته تبرکات مهدوی بین نیازمندان شهرستان یزد خبر داد.

- محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، بیش از 130 بسته تبرکات مهدوی در قالب طرح نسیم انتظار و از محل موقوفات مرتبط بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کاظمی با بیان اینکه در مجموع بیش از 585 میلیارد ریال برای تهیه بسته های تبرکات مهدوی هزینه شده است، افزود: در این بسته ها مواد مواد غذایی شامل برنج، گوشت مرغ و گوسفندی، ماکارانی، سویا، تخم مرغ حبوبات، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، روغن مایع، قند ونبات، رب گوجه، شیرینی، میوه و پیاز و سیب زمینی تهیه و درب منازل نیازمندان به آنها اهدا شد.

وی با بیان اینکه مواد بهداشتی نیز در قالب بسته های تبرکات مهدوی بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد، اظهار داشت: بسته بهداشتی شامل دستمال کاغذی، ماسک و ماده ضد عفونی کننده دست، وایتکس و …از اقلام بهداشتی بود که در کنار مواد مواد غذایی به این اقشار تحویل داده شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد ادامه داد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ صدقه به نیابت از اهل بیت علیهم السلام و تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوک بهار روی موج همدلی/توزیع بسته های متبرک مهدوی بین نیازمندان

کوک بهار روی موج همدلی/توزیع بسته های متبرک مهدوی بین نیازمندان