مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-09پزشكي

کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از 79 تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در فارس


مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 79 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایام نوروز 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس،  احمدرضا زارع اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه، طرح تشدید نظارت نوروزی در استان فارس اجرا شد و در همین راستا، بازرسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان ها در ایام نوروز موفق به کشف 79 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر مجاز از سطح استان شدند.

وی  اظهار کرد: در این طرح که از 25 اسفندماه 1398 تا 15 فروردین 1399 ادامه داشت، بازرسان  دامپزشکی استان در قالب 43 اکیپ ثابت و سیار توانستند این مقدار مواد خام دامی غیر بهداشتی را طی بیش از 9 هزار و 115 نوبت بازدید از رستوران ها، کشتارگاه ها، خودروهای حمل، قصابی ها، مرغ فروشی ها و سایر مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی کشف، ضبط و با اخذ دستور قضایی، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج نمایند.

زارع بیان کرد: پرونده 155 مورد تخلف بهداشتی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است و 49 واحد متخلف نیز بدستور مقام محترم قضایی پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از 79 تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در فارس

کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از 79 تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در فارس