مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 22:552020-04-02سياسي

مردم باید همچنان در خانه بمانند/ تا شرایط پایداری کرونا در تهران فاصله داریم


به گفته فرمانده ستاد مقابله با کلانشهر تهران مهمترین غفلتی که ممکن است در این شرایط رخ دهد این است که تصور کنیم بر این بحران توفق پیدا کردیم که این موضوع می تواند بسیار گمراه کننده و فریبنده باشد و اگر در این شرایط تصمیمات قاطعانه و کارآمد را بطور مستمر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده ستاد مقابله با کلانشهر تهران با اشاره به اینکه هنوز به ثبات و پایداری مورد نظر از نظر گسترش بیماری در تهران نرسیدیم، تاکید کرد: با شتابزدگی و عجله نباید تصمیماتی اتخاذ شود که طرح فاصله گذاری اجتماعی را مخدوش کند، مردم باید همچنان در خانه بمانند و مسوولان نیز در ارتباط با همین راهبرد تصمیم گیری مقتضی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپنجشنبه شب دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علیرضا زالی با اشاره به اینکه در تهران هنوز در تب و تاب استمرار بیماری قرار داریم، اظهار داشت: آمار بیمارانی که روزانه در تهران به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها مراجعه می کنند و بیمارانی که در بخش های عادی و ویژه بستری می شوند نشان می دهد شرایط ما هنوز به آن ثبات و پایداری مورد لزوم نرسیده است.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کلانشهر تهران مهمترین غفلتی که ممکن است در این شرایط رخ دهد این است که تصور کنیم بر این بحران توفق پیدا کردیم که این موضوع می تواند بسیار گمراه کننده و فریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید همچنان در خانه بمانند/ تا شرایط پایداری کرونا در تهران فاصله داریم

مردم باید همچنان در خانه بمانند/ تا شرایط پایداری کرونا در تهران فاصله داریم