مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 21:152020-04-02فرهنگي

جلوه ای از کمک رسانی بسیجیان و خیران نکایی در مقابله با کرونا + فیلم و عکس


شیوع ویروس کرونا و تبعاتی که به دنبال داشت؛ اگر چه امسال با تغییراتی نسبت به سال های قبل همراه بوده است؛ اما موجب نشد که کار خیر بر زمین بماند و در همین راستا به همت موکب انصارالحسین (ع) و خیّران نکایی برای کمک به معسران و نیازمندان بشتابند.

- خبرگزاری فارس مازندران/ اجتماعی: فرهنگ نوع دوستی جزیی از زندگی همه من و شمایی است که به عنوان انسان حق زندگی حیات داریم و این دوستی با هم نوع شامل حال زمان و مکان خاص نیست و اینچنین است که آنانی که همت والا داشته و دل در گرو کار نیک نهاده اند؛ نیازمند را حتی با وجود شیوع ویروس کرونا فراموش نمی کنند.

  بیش از یکماه بحرانی عجیب ایران عزیز ما را فرا گرفته است؛ بحرانی که نه تنها ایران ما بلکه بیش از 200 کشور جهان را تحت تأثیر قرار داده است و تنها راه مقابله در این بحران و جنگ تن به تن، رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن است.

این روزها با وجود ویروس کرونا، ویروسی چند شاخکی که همه زندگی ها مختل شده و چالش های فراوانی ایجاد کرده است و به جرأت در این جنگ تن به تن با ویروس کرونا، باید مشارکت همه جانبه انجام داد.

جنگ که شروع می شود؛ همه میآیند و کمک رسانی جزء لاینفک هر جنگی است و امروز که روز جنگ با ویروس کروناست، اعضای موکب انصارالحسین (ع) و خیّران نکایی همچون همه آنانی که دل در گرو کمک به مردم در مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه ای از کمک رسانی بسیجیان و خیران نکایی در مقابله با کرونا + فیلم و عکس

جلوه ای از کمک رسانی بسیجیان و خیران نکایی در مقابله با کرونا + فیلم و عکس