مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-02پزشكي

تولید روزانه 60 هزار عدد ماسک در گیلان/875 هزار عدد به مراکز درمانی اهدا شد


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به تولید روزانه 60 هزار عدد ماسک در استان، گفت: 875 هزار عدد ماسک و برخی اقلام بهداشتی به مراکز درمانی گیلان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد دلق پوش عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدا 857 هزار و 800 ماسک n95 و سه لایه و برخی اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: این اقلام در دو مرحله به دانشگاه اهدا شد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت اقدام به خرید مقادیر ماسک و اقلام بهداشتی از منابع داخلی کرده است، افزود: بخشی از این اقلام را به استان گیلان برای توزیع در مراکز درمانی اختصاص داده است.

رییس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع برخی از واحدهای تولیدی اقدام به تولید و توزیع اقلام بهداشتی کردند، گفت: ادارت صمت شهرستان های گیلان نیز با مشارکت اتاق اصناف اقدام به توزیع رایگان بیش از 32 هزار انواع ماسک، اسپری و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم و مراکز درمانی کردند.

وی به فعال دو واحد تولیدی در زمینه تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در گیلان قبل از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: امروز و با تغییر کاربری برخی واحدها 14 واحد اقلام به تولید اقلام بهداشتی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 60 هزار عدد ماسک در گیلان/875 هزار عدد به مراکز درمانی اهدا شد

تولید روزانه 60 هزار عدد ماسک در گیلان/875 هزار عدد به مراکز درمانی اهدا شد