مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-02سياسي

فرمانده سپاه یزد : شهید مدافع سلامت استان نماد خدمت و ایثار بود


سرهنگ رضا پورشمسی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده این شهید به اهمیت جایگاه والای شهدا اشاره کرد و افزود: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست و باید همه ما ادامه دهنده راه و آرمان های آنها باشیم.

وی ، شهید شمس الدینی را مجاهد و ایثارگری بزرگ ذکر کرد و ادامه داد: این شهید در طول دوران خدمت به عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خدمات ارزنده ای داشت که بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه یزد با بیان اینکه سپاه آماده هرگونه ارائه خدمت به خانواده این شهید عزیز است اظهار کرد: این شهید زمانی که در قید حیات بود مظهر مقاومت و حرکت بود و باید خاطره او همیشه زنده بماند.

پورشمسی خاطر نشان کرد: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشتی ویژه این شهید مدافع سلامت در استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه یزد به همراه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسوولان ارشد سپاه با حضور در منزل این شهید با خانواده و 2 فرزند این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

پیکر شهید شمس الدینی از شهدای مدافع سلامت امروز( پنجشنبه ) با رعایت مفاد پروتکل بهداشتی در گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه یزد : شهید مدافع سلامت استان نماد خدمت و ایثار بود

فرمانده سپاه یزد : شهید مدافع سلامت استان نماد خدمت و ایثار بود