مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:102020-02-28پزشكي

ویروس کرونا ممکن است تا فروردین و یا اردیبهشت وجود داشته باشد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه جواب آزمایشات بیماران مشکوک به ویروس کرونا این استان که به تهران ارسال شده بود منفی اعلام شد گفت: - آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا به محض رسیدن کیت های آزمایشگاهی در کرمان راه اندازی می شود.

سید وحید احمدی طباطبایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قرار است امروز و یا فردا کیت های آزمایشگاهی شناسایی بیماری کرونا به کرمان ارسال شود، اظهار کرد: نیروی فنی و زیرساخت های موجود به منظور انجام آزمایشات مربوط به بیماری کرونا در استان کرمان وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه جواب نمونه های ارسالی بیماران مشکوک به کرونا به 2 آزمایشگاه مرکزی به دلیل ازدحام نمونه ها از استان های دیگر با تاخیر اعلام می شود تصریح کرد: راه اندازی این آزمایشگاه در کرمان پروسه انجام آزمایش تا رسیدن به پاسخ را به کوتاه ترین حد ممکن می رساند.

وی با تاکید بر اینکه مثبت نشدن آزمایشات بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به معنی وجود نداشتن کرونا در این استان نیست و به طور قطع ویروس در این استان نیز در گردش است عنوان کرد: امکان دارد برخی افراد به عنوان ناقل و بدون علامت باشند زیرا علائم کرونا مانند ویروس سرماخوردگی است و در برخی افراد ممکن است علامت چندانی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا ممکن است تا فروردین و یا اردیبهشت وجود داشته باشد

ویروس کرونا ممکن است تا فروردین و یا اردیبهشت وجود داشته باشد