مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-28سياسي

آموزش از راه دور در تلویزیون آغاز می شود


مدیرشبکه آموزش از برگزاری کلاس های درس در این شبکه از شنبه (10 اسفند ماه) خبر داد.

- مسعود احمدی افزادی ـ مدیر شبکه آموزش ـ درباره چگونگی برگزاری کلاس های درس در صداوسیما گفت: بحث آموزش های مکمل ماه هاست که در شبکه آموزش در حال پیگیری است.

اما به دنبال زمان مناسبی برای آغاز آن بودیم.

وی گفت: سه شنبه هفته گذشته با تصویب شورای معاونان سازمان و دستور رییس صدا و سیما و همچنین مذاکرات مستقیم معاونت سیما و وزیر آموزش و پرورش مقرر شد که اولین دوره آموزش های مکمل از فردا آغاز شود.

احمدی افزادی ادامه داد: با توجه به اینکه 70 درصد برنامه مدارس و سرفصل ها تدریس شده است، مکلف هستیم ضمن تشریح و حل مسائل نظام منسجم از راه دور آموزشی را به کمک متوسطه و ابتدایی بیاوریم.

او افزود: هماهنگی های جدی را با معاونت آموزش ابتدایی و متوسطه انجام داده ایم و ان شاء الله از صبح فردا ارائه درس ها را شروع می کنیم و با توجه به بحث ها و گفت وگوهایی که شکل گرفته است کلاس های یک تا یک و نیم ساعته خواهیم داشت، اما خود معلم یا دبیر محترم حدود 30 دقیقه صحبت می کند.

احمدی افزادی گفت: صبح شنبه کلاس های متوسطه اولین گروه از برنامه ریزی های درسی شان را ارائه خواهند کرد، این کلاس ها از ساعت 8 صبح شروع می شود و تا ساعت 9 صبح سعی می کنیم دو درس را ارائه دهیم، از ساعت 10:30 گروه آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از راه دور در تلویزیون آغاز می شود

آموزش از راه دور در تلویزیون آغاز می شود