مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-28سياسي

راز و نیاز شهید عباسی کیان با خدای یگانه


در بخشی از وصیتنامه شهید عباسی کیان آمده است: پروردگارا من با تو عهد بسته ام که در دنیا به فرمان تو باشم شهادت بر یگانگی و توحید تو می دهم گواهی می دهم که جز تو خدایی نیست تو یگانه و بی همتایی تو یکتایی که شریک نداری.

- شهید منصور عباسی کیان در هجدهم آبان 1332 در شهر کبودرآهنگ از توابع استان همدان به دنیا آمد و در هجدهم فروردین 1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن زیر وصیتنامه ای که از او به جای مانده است: بسمه تعالی وصیت نامه منصور عباسی کیان فرزند محمد حنیفه مادرم و عمویم رمضانعلی محمدی را برای خودم وصی قرار می دهم بار الهی تو آفریننده آسمان ها و زمینی تو دانایی و شهود هستی تو بخشنده و بخشاینده هستی.

پروردگارا من با تو عهد بسته ام که در دنیا به فرمان تو باشم شهادت بر یگانگی و توحید تو می دهم گواهی می دهم که جز تو خدایی نیست تو یگانه و بی همتایی تو یکتایی که شریک نداری اقرار می کنم که حضرت محمدبن عبدالله که درود و رحمت تو بر او و خاندانش باد بنده و رسول و پیغام آور تو و هادی و راهنمای تو در میان امت است.

گواهی می دهم که بهشت و جهنم حق است و موجود است اقرار می کنم که بعثت و حشر و حساب و کتاب و میزان و صراط حق برقرار است اعتراف می کنم که قرآن کلام توست که برای مردم دنیا به زبان پیغمبرت نازل فرمودی بارالها تو ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز و نیاز شهید عباسی کیان با خدای یگانه

راز و نیاز شهید عباسی کیان با خدای یگانه