مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-28سياسي

توزیع انبوه لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در اردبیل


به منظور مقابله مناسب با شیوع و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، لوازم ضد عفونی و ماسک از روز شنبه به وفور در سطح استان اردبیل توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو ظهر جمعه در ستاد پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: با هماهنگی های انجام یافته به منظور مقابله مناسب با شیوع و پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس، لوازم ضد عفونی و ماسک از روز شنبه به وفور در سطح استان اردبیل توزیع خواهد شد.

به گفته وی ایجاد آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان اردبیل از جمله مهمترین ضرورت ها بوده و تلاش خواهیم کرد تا در هفته های آتی استان اردبیل به عنوان یکی از استان های پیشروی کشور به این مهم دست یابد تا در اعلام پاسخ آزمایش بیماران مشکوک به کرونا به موقع عمل شود.

استاندار اردبیل از تأمین تجهیزات تخصصی پزشکی برای بیمارستان های استان اردبیل نیز خبر داد و افزود: قدردان کادر درمانی مراکز مختلف درمانی استان هستیم که تمامی تلاش خود را به صورت شبانه روزی برای امدادرسانی و ارائه خدمات به بیماران و همشهریان به کار می گیرند.

وی از تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سه روز دیگر نیز خبر داد و یادآور شد: از عموم مردم تقاضا مندیم تا در این مدت از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و مسائل پیشگیرانه را با نهایت دقت رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع انبوه لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در اردبیل

توزیع انبوه لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در اردبیل