مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-28پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در البرز اعلام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 120 نفر مشکوک به ابتلا به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند و منتظر نتیجه تست آنها هستیم.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 120 نفر مشکوک به ابتلا به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند و منتظر نتیجه تست آنها هستیم.

حسین کریم در نشست خبری روز جمعه نهم اسفند خود در خصوص بیماری کرونا اظهار کرد: تا کنون 12 مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که سه نفر از آنها بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: علاوه بر این، 120 نفر مشکوک به ابتلا به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند و منتظر نتیجه تست آنها هستیم.

وی افزود: متاسفانه دو نفر مبتلا به کرونا نتوانستند بر این ویروس غلبه کنند و جان خود را از دست داده اند.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا آماری از ابتلای پرسنل بیمارستانی و مراکز درمانی استان به کرونا وجود دارد افزود: تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای کادر بهداشت و درمان استان به این بیماری ارائه نشده است.

کریم توضیح داد: در تمامی بیمارستان های استان بخش مخصوص این بیماری ایجاد شده که کلیه مسیر ورود و خروج از این بخش ایزوله است و بر این اساس مشکلی برای بیماران سایر بخش ها پیش نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در البرز اعلام شد

آخرین وضعیت کرونا در البرز اعلام شد