مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-28سياسي

دولت در تامین داروهای مورد نیاز مردم هیچ مضایقه ای ندارد


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت در تامین داروهای مورد نیاز هیچ مضایقه ای ندارد، گفت: وزارت بهداشت با کمک همه واحدهای تولیدی تلاش کنند تامشکل تامین ماسک وتجهیزات مورد نیاز بر طرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا امروز (جمعه) به ریاست معاون اول رییس جمهور در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به جامعه پزشکی و پرستاری کشور، گفت: همه ما باید قدردان نیروهای زحمتکش و خدوم بخش پزشکی و درمانی کشور باشیم که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند.

جهانگیری ادامه داد: جامعه پزشکی با از خودگذشتگی تلاش دارند تا این بیماری را در کشور ریشه کن کنند و به فضل الهی و با همکاری مردم از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به وجود سناریوهای مختلف درباره ابعاد و شیوع بیماری کرونا، بر همکاری همه دستگاه ها با یکدیگر جهت پیشبرد طرح های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای ارائه آموزش های همگانی به عموم مردم و نیز آموزش های اولیه به بخش هایی از نیروهای مسلح و استفاده از همه امکانات بیمارستانی کشور برای مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تامین داروهای مورد نیاز مردم هیچ مضایقه ای ندارد

دولت در تامین داروهای مورد نیاز مردم هیچ مضایقه ای ندارد