مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-28پزشكي

اخبار منفی کرونا را کمتر ببینید


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن توصیه به کاهش مواجهه با اخبار منفی و حفظ روحیه، راهکارهای موثری را برای کنترل نگرانی و اضطراب در شرایط بحرانی ارائه داد.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن توصیه به کاهش مواجهه با اخبار منفی و حفظ روحیه، راهکارهای موثری را برای کنترل نگرانی و اضطراب در شرایط بحرانی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ساسان واثق - روانپزشک، اضطراب را در مواقع بحرانی امری طبیعی دانست و گفت: با شرایطی که این اواخر به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه حاکم شده است باید کاملا به مردم حق بدهیم نگران باشند.

طبیعی است مردم برای حفاظت از جانشان به دنبال اخبار مهمی باشند که به نظر خودشان آنها را در پیشگیری از ابتلا به این ویروس کمک می کند.

وی با بیان اینکه آیا این اضطراب ممکن است مضر باشد، افزود: افراد در هنگام نگرانی بیشتر به موارد بهداشتی و جلوگیری از سرایت بیماری توجه می کنند، اما به طور کلی، اضطراب احساس ناخوشایندی است، افراد را آزار می دهد و روی رفتارها و صحبت های آن ها تاثیر می گذارد.

این روانپزشک احساس خستگی و آزار اطرافیان را از دیگر آثار منفی نگرانی خواند و بیان کرد: دلهره در افراد موجب کاهش عملکرد و ناتوانی در انجام وظایف اجتماعی و شغلی آنها می شود و همین امر ممکن است به نحوی منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار منفی کرونا را کمتر ببینید

اخبار منفی کرونا را کمتر ببینید