مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-28پزشكي

موردی از بیماری کرونا در جهرم مشاهده نشده است


متخصص بیماری های عفونی در جهرم با اشاره به اینکه تا کنون موردی از کرونا در جهرم مشاهده نشده است، گفت: کرونا بیماری وحشتناکی نیست و نباید از آن ترسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم رئوفی ظهر جمعه در بین الصلاتین نمازجمعه امروز جهرم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: این ویروس ذهن دنیا را به خود جلب کرده است.

وی افزود: حلقه انتقال این ویروس باید شکسته شود، ویروس کرونا همان سرماخوردگی است که 20 سال پیش در چین تغییر چهره داده و 10 سال بعد از آن نیز این ویروس در عربستان تغییر شکل می دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این ویروس امسال به شکل کرونا جدید (COVID-19) در جهان شیوع پیدا کرده و تلفات آن را افراد ناتوان شامل شده است، بیان کرد: خصلت این بیماری سرعت انتشار آن بوده و به همین منظور در حال جهان گیر شدن است.

رئوفی با اشاره به اینکه این ویروس غالباً خود محدودشونده و خفیف بوده و مرگ ومیر آن از آنفلوآنزا کمتر است، گفت: کرونا بیماری وحشتناکی نیست و نباید از آن ترسید.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تا کنون موردی از کرونا در جهرم مشاهده نشده است، تصریح کرد: این ویروس قدرت ماندگاری در هوا ندارد و در سطوح باقی مانده و آن را آلوده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از بیماری کرونا در جهرم مشاهده نشده است

موردی از بیماری کرونا در جهرم مشاهده نشده است