مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-28پزشكي

شناسایی 120مشکوک و 12 مورد مثبت کرونا در البرز


دکتر حسین کریم روز جمعه در نشست با خبرنگاران در بیمارستان کمالی کرج اظهار داشت: آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا را داریم، در کنار آن آموزش های لازم را به پرسنل داده ایم تا بتوان کامل این بیماری را بشناسند و اقداماتی در محیط خود انجام دهند.

2 مورد مرگ قطعی براثر کرونا و 6 مورد مرگ مشکوک در البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت : تاکنون 12 مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در استان شناسایی شده که تحت درمان قرار گرفته اند، تعدادی بهبودی یافته اند و 2 نفر جان باختند.

کریم اظهار داشت : علاوه بر این ها ، 6 مورد مرگ مشکوک در استان البرز رخ داده که در حال بررسی علت این تعداد مرگ و میر انسانی هستیم .

120 مورد مشکوک در البرز داریم دکتر کریم گفت : اکنون 120 مورد مشکوک ابتلا به کرونا در البرز داریم که در حال بررسی تشخیص بیماری آنان هستیم.

البرز در مسیر استان های پرخطر است رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت : بیماری کرونا از شهر کشور آغاز شد و به دیگر مناطق رسید که اکنون استان البرز وضعیت بهتری نسبت به قم ، گیلان و تهران دارد.

کریم گفت : البرز در میانه استان های پر خطر قرار دارد و این استان ترانزیت است که همیشه نگران فرود ویروس به استان هستیم، مشکلات خاص خودمان حاشیه نشینی ، جمعیت بالا و تردد اتباع بیگانه و زندان ها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 120مشکوک و 12 مورد مثبت کرونا در البرز

شناسایی 120مشکوک و 12 مورد مثبت کرونا در البرز